Жұмыс тобының құрамына ҚР Парламентінің депутаттары, Өнеркәсіп және құрылыс, Экология және табиғи ресурстар, Ауыл шаруашылығы министрліктерінің вице-министрлері, Ішкі істер, Мәдениет және ақпарат, Ұлттық экономика, Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрліктерінің, Жасыл Даму» АҚ, «Қазақстанның автокөлік одағы» ЗТБ, «Қазақстанның өнеркәсіптік инвесторлар одағы» ЗТБ, «Қазақстанның тәуелсіз бизнес одағы» ЗТБ, өкілдері, сонымен қатар петиция бастамашылары қатарынан «Республикалық қайталама металлургия өнеркәсіпшілер одағы» ассоциациялары, дербес автомобиль одағы және «Әділдік үшін» ҚҚ өкілдері кірді.
Өнеркәсіп және құрылыс министрлігінің хабарлауынша, отырыс басталған кезде вице-министр петицияға 50 мың адам қол қойғанын және оны қарау және оны тиімді талқылау және барлық тараптардың мүдделеріне сай келетін шешімдерді әзірлеу үшін сындарлы түрде қарау маңызды екенін атап өтті.
Петиция бастамашысы өз сөзінде утиль алымының экономика салаларына, атап айтқанда автомобиль өнеркәсібіне, құрылыс, жол және арнайы техника өндірісіне тигізетін әсері туралы айтты.
«Отырыс барысындағы пікірталас аясында оның утиль алымы процедурасы арқылы жиналған қаражатты бөлудегі ашықтық тақырыбын, сондай-ақ қазақстандық автомобиль өнеркәсібінің даму болашағы мен оның қазіргі жағдайын қозғады. Атап айтқанда, өндіруші компаниялардың өкілдері утиль алымы алынып тасталса, жұмыс орындары қысқартылатынына алаңдаушылық білдірді. Олар қазіргі уақытта тұрақты және бәсекеге қабілетті жалақымен, әлеуметтік пакетпен және біліктілігін арттыру мүмкіндігімен қамтамасыз етілген автомобиль өнеркәсібі мен онымен байланысты салаларда өте көп жұмысшы қызмет ететінін еске салды», — делінген хабарламада.
Жиналыстың соңында Олжас Сапарбеков оның қатысушылары ең алдымен утиль алымының ағымдағы өзгерістері мен перспективаларын талқылағанын атап өтті. Одан бөлек, Жұмыс тобы мүшелерінің алдағы уақытта өңірлердегі зауыттарға сапарлары кестесі бекітілді. Жұмыс тобының мүшелері Көкшетау қаласындағы «КАИК» ЖШС, Kazrost Engineering LTD және «КАМАЗ-Инжиниринг» АҚ, Алматыдағы Hyundai Trans Auto ЖШС және Hyundai Trans Kazakhstan ЖШС, Семейдегі SemAZ ЖШС және Daewoo Bus Kazakhstan ЖШС, сондай-ақ Қостанайдағы «СарыарқаАвтоПром» ЖШС, «Машиностроительный завод МТЗ-Казахстан» ЖШС мен «Агромашхолдинг KZ» АҚ барады.