Жақында облыс әкімдігінде тау-кен кластерін дамыту мәселелері бойынша кеңес өтті, оған өңірдің ұлттық парктерінің («Көлсай көлдері», «Шарын», «Іле-Алатау») басшылары, сондай-ақ тау шаңғысы базалары мен негізгі тау курорттарының өкілдері шақырылды. Жиынға қатысушылар қазіргі проблемалық мәселелер мен алдағы жоспарлар туралы айтты.
Әкімдік өкілдері туристік салаға қатысушылардың кәріз-тазарту құрылыстарын қайта жаңарту мен салуды, байланыс пен интернеттің қолжетімділігін, инвестициялар тартуды қамтитын перспективалық міндеттер мен ағымдағы проблемалар туралы пікірлерін тыңдады. Сондай-ақ, газбен жабдықтау және электр энергиясы мәселелері бар.
Арслан Дәндібаев атап өткендей, Қаскелеңнен Түргенге дейінгі барлық таулы негізгі орындарды қамту жоспарланып жатыр, бұл ретте «Көкжайлау» курорты да даму тұжырымдамасына кіреді.
«Болашақта онда Көкжайлау шатқалында жаппай тау шаңғысы спортын дамытуға болады, өйткені Шымбұлақ — кәсіби алаң. Әзірленген «Master Concept» жоспары Қаскелеңнен Түргенге дейінгі дамуды қамтиды. Біздің еліміздегі ең дамыған – Талғар ауданы, Шымбұлақ, Орман ертегісі. Болашақта Көкжайлау да маңызды орындардың біріне айналады», — деді Арслан Дәндібаев.
Ол тау-кен кластері арзан бизнес емес, бірақ инвесторлардың қызығушылығы бар екенін атап өтті.
«Мұның бәрі арзан емес. Біздің инвесторлар кезекте тұр, тек өнеркәсіпке ғана емес, туризмге де инвестиция салуға дайын. Кез келген инвестор үшін жалғыз кедергі — инфрақұрылымның болмауы. Инфоқұрылым жағы ақсап тұр. Ал оны инвестор жалғыз өзі игере алмайтыны түсінікті, бірақ болашағы зор», — деді әкім орынбасары.
Ол жеке пайдаланылмайтын жерлерді мемлекет меншігіне қайтарып, инфрақұрылымды дамыту үшін жаңа мүмкіндіктер пайда болып жатқанын атап өтті.
«Дамуға қол жетімділігі жоқ көптеген жабық учаскелер болды. Қазір карталар өзгеріп жатыр, жерлер мемлекеттік қорға қайтарылуда, біз трассаларды дамытатын боламыз. Қазір бүкіл облыс бойынша трассалардың жалпы ұзындығы 50 км-ден аспайды, егер біз 200-ге жеткізетін болсақ, онда бізге туристер көп келеді», — деді Дәндібаев.
Сондай-ақ Алматы әкімдігімен бірлесіп, логистика мәселелері пысықталып жатыр.
«Бізде «Орман ертегісі» Ақбұлаққа жету үшін көлікке қатысты мәселе туындайды. Егер бұрын қала 50 км радиуста субсидиялаған болса, қазір біз Алматы агломерациясы шеңберінде көлік тәсілдерін және көлік инфрақұрылымын дамытуды қайта қарастырып жатырмыз. Біз қазір жаңа автопарк құрып, оны дамытатын боламыз», — деп атап өтті ол.
Кеңес қорытындысы бойынша қатысушылар әкімдікке тау туризмін, оның ішінде ұлттық парктер аумағында одан әрі дамыту жөнінде өз ұсыныстарын жолдауға, сондай-ақ кездесулерді тұрақты негізде өткізуге келісті.