Соңғы уақытта тау шаңғысы курортында шетелдік туристердің саны артты. Осыған байланысты туроператорлар Алматы маңында тағы бір тау шаңғысы курортын салу туралы жоспарлап отыр. Бірақ экологтар үзілді-кесілді қарсы, деп хабарлайды Alataunews.kz КТК-ға сілтеме жасай отырып.
«Шымбұлақта» жалпы ұзындығы 25 шақырым болатын 17 жол салынды. Бірақ ол жеткіліксіз. Жаңа жылдық мерекелерде тек бір күнде курортқа 12 мың турист келді.
«Биылғы қыста Еуропада қар аз түсті. Ресейде де қар аз. «Красная Поляна» курорттарында, Грузияда әлі күнге дейін қар жеткіліксіз, сәйкесінше бізге халықаралық туристер көп келді. Жыл сайын 250-270 мың халықаралық турист келеді», — деді «Шымбұлақ» тау курортының бас директоры Ринат Әбдірахманов.
Айта кетейік, 2013 жылы Алматы маңында «Көк-Жайлау» тау шаңғысы курортының құрылысын бастау жоспарланған болатын. Жаңа базаның айналасындағы даулар алты жылдан астам уақыт бойы тоқтаған жоқ. Сол кезде экоактивистер Іле-Алатау қорығын қорғай алған болатын. 2019 жылы трактат аумағын ұлттық саябақтың құрамына қайтару туралы шешім қабылданды.
«Талғарда да, Есікте де, Түргенде де демалуға көптеген жақсы орындар бар. Ол үшін дұрыс логистика қажет. Егер бүкіл жотаның немесе жаяу жүргіншілердің арқан жолы ауыстырылса, онда «Шымбұлақ» курортына қысым аз болады. Туризмді дамытудың жалғыз баламасы ретінде Көк-Жайлауды дамытудың қажеті жоқ. Онда ондаған мың ағаш өседі. Бұл үлкен экологиялық апат болады. Плюс шұңқырда орналасқан. Көлік ағыны болады. Көк-Жайлау түтінге толады», — деп есептейді «Kaz Eco Patrol» республикалық қоғамдық бірлестігінің негізін қалаушы Тимур Елеусізов.
10 жылға жуық уақыттан бері ашық ауада әуесқойлар шаңғы базасын кеңейту туралы айтып келеді. Туроператорлар: Алматыға Ресейден, Қытайдан, Оңтүстік Кореядан және араб елдерінен қонақтар келеді деп сендіреді. «Шымбұлақ» келуге міндетті орын болып табылады. Бірақ туристер үшін қазірдің өзінде тар.
«Бірінші мәселе — курорттардағы адамдардың тым көп болуы. Олар демалуға келіп алып, бір сағат кезек күтіп тұруға мәжбүр. Бір турист кем дегенде үш түн, әдетте бес күнге келеді. Бір турист 500 доллардан астам төлейді екен. Сонымен қатар, ол күн сайын мейрамханаларға барады, түскі ас, кешкі ас ішеді. Ол кәдесыйлар сатып алады. Ол көлікті пайдаланады, гидтердің қызметтерін пайдаланады. «Шымбұлаққа», жабдықтарды жалға алуға жұмсалады. Турист Қазақстанға барған кезде айтарлықтай үлкен соманы қалдырады», — деп атап өтті Ішкі және кіру туризмі жөніндегі туроператордың директоры Әсем Қозбағарова.
Қазір «Шымбұлақ» курортының басшылары еуропалық серіктестермен бірге «Кимасар» шатқалында жаңа аспалы жолдар салу арқылы курортты кеңейту мүмкіндігін қарастырып жатыр.
«Бұл толығымен тау-кен инфрақұрылымын салу, аспалы жол салу, электр кабелін төсеу, сумен жабдықтау, трассаларды жасанды азайту жүйесін салу, тиісінше трассаларды профильдеу. Біз мұнда тек тау инфрақұрылымын іске асыру туралы айтып отырмыз. Бұл шатқалда коммерциялық бөліктің құрылысы көзделмеген», — деді Ринат Әбдірахманов.
Осылайша, курорт басшылары «Шымбұлақтың» мәселесін шешу жоспарланып жатыр. Бірақ аспалы жолдардың құрылысы қашан басталатыны және қанша тұратыны әлі белгісіз.